Support Board
Date/Time: Fri, 29 Nov 2024 18:52:12 +0000
Problème connection Rithmic
View Count: 514
[2023-01-19 16:05:29] |
lothore - Posts: 6 |
Bonjour, je souhaite affilier mon compte Leeloo à ma plateforme SC. Lorsque je sélectionne Rithmic Direct, je ne peux pas choisir un "server (list)" dans l'onglet "Service Settings" . J'ai trouvé des instructions sur le site de Leeloo, et celui-ci indique que l'on peut choisir "Paper Trading Server" dans ce même onglet. Rien ne s'affiche quand je clique sur celui-ci. En espérant avoir été assez clair. Merci pour votre aide
|
[2023-01-19 18:08:03] |
John - SC Support - Posts: 36350 |
After selecting Rithmic Direct - DTC for the Current Selected Service, you need to select OK to close the Data/Trade Service Settings Window. then wait 10 seconds and open the window again and then you should have the list of servers. This process is necessary as the Server List needs to be downloaded from Rithmic. For the most reliable, advanced, and zero cost futures order routing, use the Teton service: Sierra Chart Teton Futures Order Routing |
To post a message in this thread, you need to log in with your Sierra Chart account: