Support Board
Date/Time: Sun, 24 Nov 2024 11:53:37 +0000
Mam stały problem z faktem że przesyłacie na moją platformę sierra chart opóźnone dane
View Count: 292
[2024-06-05 18:40:40] |
User107610 - Posts: 4 |
Hi, Mam duży problem , bo otrzymuję na platformie Sierra chart opóźnione dane dla instrumentów z giełd CME/CBOT/COMEX/NYMEX. Konto handlowe mam u brokera AMP Futures a dane wykupione i opłacone od dwóch miesięcy od Denali. Wszystkie płatności potwierdzone( jeszcze ważne do 28.06.2024), pakiet 10, non professional. I od zakupienia dane są opóźnione. Zależnie od dnia od 4 do 6 minut. Prosiłem o pomoc serwis AMP. Sprawdził co mógł i taką wiadomość mi przysłał: ignacio munoz (AMP Futures (USA)) 4 cze 2024, 3:44 PM GMT-5 hi Data is thru Denali , best contact Sierra Charts and let them know, we have no access to Denali data on our side, I would open a support ticket if i was you so Sierra charts can check for the problem ,.https://www.sierrachart.com/SupportBoard.php thank you Sierra Chart Support 4 cze 2024, 3:45 PM GMT-5 Everything on your Sierra Chart account looks good. If you are seeing a 5 minute delay, then most likely this is due to your computer clock being off by 5 minutes from the clock at the exchange. Refer to the following for how to resolve this: Global Settings Menu: Set System Date-Time from Server (Global Settings menu) If you continue to have an issue, then please post in our Support Board at the following link. We will be able to help you from there: https://www.sierrachart.com/SupportBoard.php --- support@sierrachart.com https://www.sierrachart.com/SupportBoard.php https://www.sierrachart.com/UserControlPanel.php?page=SupportTickets Wykonałem wszystkie czynności jakie zdołałem wyczytać w waszych instrukcjach,. Platforma się przeładowywała, pobierała dane etc. ale efekt finalny jest ten sam. Dane na wykresie są opóźnione. Po tych ostatnich zmianach z nagłówka platformy zniknął napis " delayed " ale różnica czasowa pozostała. Czas na nagłówku platformy jest identyczny z moim czasem komputerowym co do sekundy pomimo że, mój https://www.sierrachart.com/image.php?Image=1717612671420.png czas komputerowy wskazuje tyklo godziny:minuty.Po ręcznym sprawdzeniu czas w sekundach jest identyczny. Proszę o wskazanie prostej ścieżki naprawienia tego błędu bo od 2 miesięcy otrzymuję opóźnione dane pomimo, że zapłaciłem za rzeczywiste dane. W załączeniu przesyłam zrzut ekranu z otwartym wykresem, gdzie te czasy są wyraźnie różne. Pozdrawiam i proszę o pomoc, Zdzisław |
Attachment Deleted. Sierra chart 1.PNG / V - Attached On 2024-06-05 18:26:49 UTC - Size: 395.63 KB - 65 views |
[2024-06-05 19:28:33] |
John - SC Support - Posts: 36238 |
Please get us your Message Log by following these instructions: Follow the instructions here to clear the Message Log: Message Log: Clearing the Message Log Reconnect to the data feed: File Menu: Procedure to Reconnect to the Data and Trade Servers After about 30 seconds, provide a copy of the Message Log following these instructions: Support Board Posting Information: How to Post Your Message Log (Required In Some Cases) We will then determine what the problem is. For the most reliable, advanced, and zero cost futures order routing, use the Teton service: Sierra Chart Teton Futures Order Routing |
To post a message in this thread, you need to log in with your Sierra Chart account: