Login Page - Create Account

Support Board


Date/Time: Wed, 27 Nov 2024 18:52:20 +0000



[User Discussion] - je n'arrive plus a travailler

View Count: 237

[2023-07-13 15:11:58]
User644626 - Posts: 1
bonjour ,je n'arrive plus à travailler car sur mon écran il apparait un message à chaque fois.
que faire svp ?
je tiens à rappeler que j'ai pris une évaluation avec EARN2TRADE et vu que l'évaluation ne s'est pas bien passé je voulais continuer à travailler avec mon compte SIM mais depuis c'est impossible .EARN23TRADE m'a demandé de vous contacter.

merci pour votre prompte réponse
[2023-07-13 16:03:57]
John - SC Support - Posts: 36334
It sounds like you may be getting the Message Log coming up due to connectivity to Rithmic. Rithmic is having an issue this morning.
For the most reliable, advanced, and zero cost futures order routing, use the Teton service:
Sierra Chart Teton Futures Order Routing

To post a message in this thread, you need to log in with your Sierra Chart account:

Login

Login Page - Create Account